Maak kennis met Esther Bloemers en de Accent Zuid methode

Beeckendael 27

5221 PL ’s-Hertogenbosch

info@accentzuid.nl

Mobiel 06 17 87 21 79

De Accent Zuid methode bestaat uit 3 fases:

1. De positoneringsfase

Weet jij bijvoorbeeld wie je doelgroep is? Waar de pijnpunten liggen in je project maar ook hoe je je onderscheid van de concurrent? In de positioneringsfase onderzoeken we dit met elkaar, zodat je jouw project zo goed als mogelijk aan laat sluiten bij de verwachtingen van de doelgroep en daarmee serieuze leads genereert.

 

2. De marketing- en communicatie fase

In deze fase produceer je de communicatie middelen zoals een website en brochure. De inhoud hiervan sluit aan bij wat je in de positioneringsfase hebt onderzocht.

Vind je het lastig om je project zichtbaar en bekend te maken? Door vooraf doelen te stellen, bijvoorbeeld het aantal inschrijvingen dat je wilt genereren, en een goede contentplanning neem je de regie in eigen hand. Tussentijds monitor je en stuur daar waar nodig bij, om jouw doelen te realiseren.

 

3. De verkoopfase

De vorige 2 fases kosten je veel tijd, geld en energie. Hoe zorg je ervoor dat je die investering omzet in resultaat? De bedoeling is dat zoveel mogelijk leads ook daadwerkelijk een woning kopen. Hoe optimaal gebeurt dit nu bij jouw projecten? Hoe goed is de samenwerking met de makelaar? Door intensief contact met je makelaar te hebben en te werken als één verkoopteam, doe je het met elkaar, behaal je de beste resultaten en kom je met elkaar in die positieve flow terecht.

 

Wat doet Esther Bloemers?

Als resultaatgerichte verkoopmanager begeleid ik de processen die nodig zijn om nieuwbouwprojecten succesvol te verkopen. Hierbij pak ik zaken net even anders aan dan standaard. Ik spreek de taal van zowel de opdrachtgever als de klant en maak verbinding tussen de betrokken partijen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de verkoop van nieuwbouwwoningen heb ik relevante ervaring zowel nationaal als internationaal (Vancouver) opgedaan bij gerenommeerde projectontwikkelaars. Vanuit mijn jarenlange ervaring in de woningmakelaardij laat ik de communicatie inzake nieuwbouwprojecten aansluiten bij de verwachtingen van de klant.

 

Iedereen wil toch op het Zuiden wonen?

Waarom Accent Zuid als bedrijfsnaam? Deze naam komt van de kopers vraag die ik in al die jaren het meest heb gehoord. Namelijk: ligt deze woning op het zuiden? Dat valt natuurlijk niet voor alle kopers te verwezenlijken. Hoe maak je een woning toch zo aantrekkelijk dat je aan zoveel mogelijk wensen van een koper voldoet? Ik benadruk de positieve kanten van een nieuwbouwproject die warmte en woonplezier brengen. Zo voelt elke koper zich op ‘het zuiden’ wonen. Hierbij leg ik graag het ‘accent’ op aandacht, kwaliteit en zorgvuldigheid.

Daarnaast ontzorgt Accent Zuid projectontwikkelaars van A tot Z bij het op de markt brengen en het verkopen van nieuwbouwprojecten gelegen in het ‘zuiden’ van Nederland.

Van A tot Z legt Accent Zuid de klemtoon op klasse!

 

Wil je meer weten over de Accent Zuid methode of wil je eens kennismaken tijdens een inspiratie gesprek?

Neem gerust contact met me op.

Tel: 06 17 87 21 79

E-mail: esther@accentzuid.nl

 

Kijk voor projecten waarbij Accent Zuid eerder betrokken was op: www.accentzuid.nl/projecten

 >

Haal jij het maximale resultaat uit de verkoop van jouw nieuwbouwproject?

In deze bijzondere tijden, met weinig woningaanbod in een overspannen markt, lijkt bijna elke woning zichzelf wel te verkopen. Maar juist nu wil je ook het maximale halen uit de verkoop van je nieuwbouwproject. Het lijkt alsof het extra belangrijk is om scherp te zijn, omdat de verwachtingen zo hoog gespannen zijn. Aan die verwachtingen kan je voldoen door jouw project zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de verlangens en wensen van potentiële kopers en door het de juiste aandacht te geven.

 

Komt dit je bekend voor?

Ik zie in de praktijk vaak dat projectontwikkelaars heel veel tijd en energie steken in prachtige projecten. Dikwijls ontbreekt het hen dan aan de tijd om deze projecten goed op de markt te brengen, omdat het volgende project alweer op hen wacht. Of ze hebben niet voldoende of up-to-date kennis om de juiste gesprekspartner te zijn voor communicatiebureaus en online specialisten, omdat dit niet direct hun vakgebied is. Soms heeft een ontwikkelaar gewoon extra hulp of ondersteuning nodig omdat de portefeuille uit zoveel projecten bestaat.

Heb jij bijvoorbeeld goed inzicht van wat nu ‘echt’ de unieke verkooppunten zijn van je nieuwbouwproject? Wie je potentiële kopers zijn? En hoe je hen het best kan ‘raken’ en bereiken?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Succesvoller en sneller verkopen met een gedegen communicatieplan

Wist je dat ik vaak communicatie middelen tegenkom, zoals websites en brochures, die gemaakt zijn zonder dat daar een gedegen plan aan ten grondslag ligt? Door mijn ervaring op het gebied van online marketing, customer journey mapping, content marketing, Google Analytics en schrijven voor SEO, ben ik een zeer goede en kritische gesprekspartner voor communicatie- en online marketingbureaus. Op deze kennis, gecombineerd met de jarenlange ervaring met klantcontact bij de verkoop van nieuwbouwwoningen, is de Accent Zuid methode gebaseerd.

 

De Accent Zuid methode

Met deze methode pak ik heel gestructureerd de verkoop van nieuwbouwprojecten aan. Met een plan van aanpak en gestelde doelen. Hierdoor ligt er gedurende het gehele verkooptraject een goede basis van waaruit je kunt communiceren met potentiële kopers.

 

<

Beeckendael 27 5221 PL ’s-Hertogenbosch info@accentzuid.nlMobiel 06 17 87 21 79

Haal jij het maximale resultaat uit de verkoop van jouw nieuwbouwproject?

In deze bijzondere tijden, met weinig woningaanbod in een overspannen markt, lijkt bijna elke woning zichzelf wel te verkopen. Maar juist nu wil je ook het maximale halen uit de verkoop van je nieuwbouwproject. Het lijkt alsof het extra belangrijk is om scherp te zijn, omdat de verwachtingen zo hoog gespannen zijn. Aan die verwachtingen kan je voldoen door jouw project zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de verlangens en wensen van potentiële kopers en door het de juiste aandacht te geven.

 

Komt dit je bekend voor?

Ik zie in de praktijk vaak dat projectontwikkelaars heel veel tijd en energie steken in prachtige projecten. Dikwijls ontbreekt het hen dan aan de tijd om deze projecten goed op de markt te brengen, omdat het volgende project alweer op hen wacht. Of ze hebben niet voldoende of up-to-date kennis om de juiste gesprekspartner te zijn voor communicatiebureaus en online specialisten, omdat dit niet direct hun vakgebied is. Soms heeft een ontwikkelaar gewoon extra hulp of ondersteuning nodig omdat de portefeuille uit zoveel projecten bestaat.

Heb jij bijvoorbeeld goed inzicht van wat nu ‘echt’ de unieke verkooppunten zijn van je nieuwbouwproject? Wie je potentiële kopers zijn? En hoe je hen het best kan ‘raken’ en bereiken?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Succesvoller en sneller verkopen met een gedegen communicatieplan

Wist je dat ik vaak communicatie middelen tegenkom, zoals websites en brochures, die gemaakt zijn zonder dat daar een gedegen plan aan ten grondslag ligt? Door mijn ervaring op het gebied van online marketing, customer journey mapping, content marketing, Google Analytics en schrijven voor SEO, ben ik een zeer goede en kritische gesprekspartner voor communicatie- en online marketingbureaus. Op deze kennis, gecombineerd met de jarenlange ervaring met klantcontact bij de verkoop van nieuwbouwwoningen, is de Accent Zuid methode gebaseerd.

 

De Accent Zuid methode

Met deze methode pak ik heel gestructureerd de verkoop van nieuwbouwprojecten aan. Met een plan van aanpak en gestelde doelen. Hierdoor ligt er gedurende het gehele verkooptraject een goede basis van waaruit je kunt communiceren met potentiële kopers.

 

De Accent Zuid methode bestaat uit 3 fases:

1. De positoneringsfase

Weet jij bijvoorbeeld wie je doelgroep is? Waar de pijnpunten liggen in je project maar ook hoe je je onderscheid van de concurrent? In de positioneringsfase onderzoeken we dit met elkaar, zodat je jouw project zo goed als mogelijk aan laat sluiten bij de verwachtingen van de doelgroep en daarmee serieuze leads genereert.

 

2. De marketing- en communicatie fase

In deze fase produceer je de communicatie middelen zoals een website en brochure. De inhoud hiervan sluit aan bij wat je in de positioneringsfase hebt onderzocht.

Vind je het lastig om je project zichtbaar en bekend te maken? Door vooraf doelen te stellen, bijvoorbeeld het aantal inschrijvingen dat je wilt genereren, en een goede contentplanning neem je de regie in eigen hand. Tussentijds monitor je en stuur daar waar nodig bij, om jouw doelen te realiseren.

 

3. De verkoopfase

De vorige 2 fases kosten je veel tijd, geld en energie. Hoe zorg je ervoor dat je die investering omzet in resultaat? De bedoeling is dat zoveel mogelijk leads ook daadwerkelijk een woning kopen. Hoe optimaal gebeurt dit nu bij jouw projecten? Hoe goed is de samenwerking met de makelaar? Door intensief contact met je makelaar te hebben en te werken als één verkoopteam, doe je het met elkaar, behaal je de beste resultaten en kom je met elkaar in die positieve flow terecht.

 

Wat doet Esther Bloemers?

Als resultaatgerichte verkoopmanager begeleid ik de processen die nodig zijn om nieuwbouwprojecten succesvol te verkopen. Hierbij pak ik zaken net even anders aan dan standaard. Ik spreek de taal van zowel de opdrachtgever als de klant en maak verbinding tussen de betrokken partijen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de verkoop van nieuwbouwwoningen heb ik relevante ervaring zowel nationaal als internationaal (Vancouver) opgedaan bij gerenommeerde projectontwikkelaars. Vanuit mijn jarenlange ervaring in de woningmakelaardij laat ik de communicatie inzake nieuwbouwprojecten aansluiten bij de verwachtingen van de klant.

 

Iedereen wil toch op het Zuiden wonen?

Waarom Accent Zuid als bedrijfsnaam? Deze naam komt van de kopers vraag die ik in al die jaren het meest heb gehoord. Namelijk: ligt deze woning op het zuiden? Dat valt natuurlijk niet voor alle kopers te verwezenlijken. Hoe maak je een woning toch zo aantrekkelijk dat je aan zoveel mogelijk wensen van een koper voldoet? Ik benadruk de positieve kanten van een nieuwbouwproject die warmte en woonplezier brengen. Zo voelt elke koper zich op ‘het zuiden’ wonen. Hierbij leg ik graag het ‘accent’ op aandacht, kwaliteit en zorgvuldigheid.

Daarnaast ontzorgt Accent Zuid projectontwikkelaars van A tot Z bij het op de markt brengen en het verkopen van nieuwbouwprojecten gelegen in het ‘zuiden’ van Nederland.

Van A tot Z legt Accent Zuid de klemtoon op klasse!

 

Wil je meer weten over de Accent Zuid methode of wil je eens kennismaken tijdens een inspiratie gesprek? Neem gerust contact met me op.

Tel: 06 17 87 21 79

E-mail: esther@accentzuid.nl

 

Kijk voor projecten waarbij Accent Zuid eerder betrokken was op: www.accentzuid.nl/projecten